Julen så här långt: Pengsjö

Julen varar i 20 dagar till min stora glädje. Nu har 8 dagar av den förflutit och så här har den firats hittillls:


Mamma blev yr och konstig så det blev till att göra handikappanpassade saker som att slå in paket på kvällen när det vanligen är pepparkaksbak och dito hustillverkning för mor i stugan. Pepparkakorna fick vänta.

Så for vi till Pengsjö för att fira jul med fyra generationer.


Så mysigt att vara riktigt många på julafton till annandagen:

Äldst är farmorsfar till:

Signe som är yngst med sina 6 månader.
Juldagen bjöd till och med på sol:

Elis och mamma tog en långpromenad runt eljjusspåret mitt på dagen.

Tyvärr ingen julotta i kapellet i år. Den roterar runt i byarna i trakten.

Ny promenad med Thomas innan kakfrossan:

Sångprogram med Nils-Börge Gårdh och alla sjunger med, Signe har roligt:


Annandagen blir det resa norrut från Jasmin, Emma-Lie, Signe, Fredrik och Mirjam. Dessutom stannade pojkarna med mormor och morfar. Det blev tyst:

Kommentarer
Postat av: Teresia

Fast alla paket på bilderna har jag slagit in ^-^

2012-01-04 @ 03:15:24
URL: http://snokristall.blogg.se/
Postat av: Alma-Lena

Ja, det var ju dina paket jag slog in.

2012-01-04 @ 21:01:42
URL: http://björkforsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0