Kirunafestivalen

Sent som alltid kommer här en bildkavalkad från familjens sejour på Kirunafestivalen:
Elias var hjälten som gjorde festivalen möjlig för de två yngsta. Dödsföraktande åkte han buss med dem från Töre till Kiruna.Här nedan kunde han andas ut med Linnea i Kiruna:
 
 
Slush var en ny bekantskap som pojkarna uppskattade!
Regnet var också med hela tiden och det var inte varmt. Här visar Elis och Elisabeth regnmodet, Elisabeth i gult och Elis bär sin röda jacka på armen.
Lägg märke till vad Elis viftar med, det är det enda jag fått se av hans vinst i prickkastningen, en kudde med hundmotiv som linnea slarvade bort senare på kvällen.Den skymtar också på slush-bilden, här nedan syns den tydligast:
Kärstin var också där med sin dalmas:
 
 
Traditionellt har de trädgårdskonsert hos en grannfamilj där bekanta till oss spelar hellre än bra (ja en del spelar också riktigt bra):
 
Aron uppskattade förstås klätterträden mest av allt:
 
Lustiga huset var kul på festivalen:
Djungelvirvelvinden, barnvarianten av Virvevelvinden, var Arons favorit, men Elis nästan spydde av den:
Artisten som gillades bäst av alla som var där var förstås Miss Li; som en mix av Tomas Di Leva och Madonna fast så mycket bättre:
Barnen köpte hennes CD till mig, den är signerad av henne i guld=)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har minsann inte tappat bort nånting.!
Den är här. Elis tog den aldrig ur min väska och jag kan väl inte komma ihåg att den var där.!

Svar: Sant, nu är vinsten återbördad!
barockbloggen.blogg.se

2013-07-20 @ 22:22:53
URL: http://snokristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0