Höstpromenad med Elis

Denna mulna dag tog jag mig tid för en promenad med Elis i det vänliga vädret. Ljumt i luften och vindstilla utan ett enda irriterande flygfä. Vi hade en mysig utflykt.

Rallarrosen börjar skifta i sina vackra höstfärger.

Sangisälvens vatten flyter så långsamt att den bildar en perfekt spegelyta så här i början av september.

 

Bäcken i Hällfors rinner i en liten ravin. Spännande och nästan lite läskig, speciellt när man balanserar på stenarna i strömmen. "Det känns lite som Pirates of the Caribbean" tyckte Elis.


Kommentarer
Postat av: Bråddjup

Hösten är vacker. Våra barn likaså.

2011-09-10 @ 21:58:17
Postat av: h-f

Ni borde ta och framkalla några av alla tusen bilder ni tagit med nya kameran. T.ex den här, där Elis står vid älven. Framkalla och rama in ! ^^

2011-09-13 @ 09:43:55
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bråddjup: Ja, det är verkligen sant, vilken tur vi haft!



h-f: Det var en bra idé till höstpyssel. Det finns ju att ta av-bra julkalppar kunde det bli. Åh, vad jag skulle vilja ha en pysselhelg med mina flickor-det var så längesedan vi gjorde julkort och klappar tillsammans.

2011-09-13 @ 10:50:54
Postat av: Brorsan

Idag när du begår din årsdag. Känner jag mig nödgad att dig hylla.

48år tror jag att det är. Alltså endast två år till 50.



Tänk att vi blivit gamla.



Vad har du skrivit på inbjudningskorten till kalaset?

"Välkommen med hårda paket som kluckar" eller?



Micael

2011-09-13 @ 14:43:47
Postat av: Alma_Lena

Brorsan: Tack för att du på detta sätt vill mig hylla när jag 48 år fylla.



Dagens skratt fick dina hågkomster från Annonsbladets poetiska glanstid.

2011-09-13 @ 20:49:37
URL: http://bjorkforsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0